Vi vil fremover modtage pakker på max str. 15*20*10 for en pris på kr. 50 til at dække udgiften til ekstra kufferter.

I pakkerne kan med fordel sendes blyanter (skolegrej), tandbørster, tandpasta, balloner, tøj mv.

Pakkerne kan afleveres hos alle bestyrelsesmedlemmer eller medbringes til generalforsamlingen.

Penge til køb af ris, olie mv. til familie og barn samt brev medtages uden merbetaling.

Ønsker man at sende penge kan disse overføres til 7650 1427157 Husk at skrive sponsor nr. og navn. Breve kan afleveres eller sendes til bestyrelsesmedlemmer eller afleveres i danske kroner med brevet. Her skal dog oplyses, at der er penge i brevet Gælder ligeledes hvis man ønsker at sende en pengegave sammen med en pakke.

Mange hilsner fra SVF-bestyrelse.

For spørgsmål kontakt os da på SVF-Skagenskolen@gmail.com eller pr. besked over facebook. Kontakt oplysninger på bestyrelsesmedlemmerne står under fanen hvem står bag.